16 Νοεμβρίου 2010

Όταν ένας δίσκος έχει διαχρονική αξία: “The Wall”, των Pink Floyd!!!

«31 χρόνια πριν (30-11-’79) μια μουσική διακήρυξη ενάντια στον «Τοίχο»
που ορθώνομε ανάμεσά μας…Στίχοι από τραγούδια του “The Wall”:
«…Φυσικά η μαμά θα σε βοηθήσει να χτίσεις τον Τοίχο»!
-“Hey You”, (Ε εσύ): «Ε εσύ, εκεί έξω στο κρύο.
...Μένεις μόνος, γερνάς, μπορείς να με νιώσεις;
Ε εσύ που στέκεσαι στο διάδρομο της αίθουσας
με τα ψωριάρικα πόδια και το ξεθωριασμένο χαμόγελο
μην τους αφήσεις να θάψουν το φως, μην παραδίνεσαι χωρίς μάχη…»!

- «Mother»: «Μαμά, πιστεύεις ότι θα ρίξουν τη βόμβα;
Πιστεύεις ότι θα τους αρέσει αυτό το τραγούδι;…
Μαμά νομίζεις ότι θα προσπαθήσουν να μου σπάσουν τα αρχίδια;
Μήπως θα ‘πρεπε να κατέβω για πρόεδρος;…
Μαμά είναι αυτή αρκετά καλή για μένα; Άραγε θα μου ραγίσει την καρδιά;
- Ησύχασε μωρό μου, ησύχασε, μην κλαις.
Η μαμά θα φροντίσει όλοι οι εφιάλτες σου να βγουν αληθινοί….
Θα σε κρατήσει εδώ, κάτω απ’ τα φτερά της.
Δε θα σ’ αφήσει να πετάξεις. Η μαμά θα σε βρίσκει, όπου κι αν πας…
Φυσικά η μαμά θα σε βοηθήσει να χτίσεις τον Τοίχο..»!

-“Another Brik in the Wall”, (Άλλο ένα τούβλο στον τοίχο):
«Όχι άλλη μόρφωση. Όχι άλλο έλεγχο της σκέψης.
Όχι μαύρο σαρκασμό μέσα στην τάξη!
Ε δάσκαλοι! Αφήστε τα παιδιά ήσυχα.
Άλλο ένα τούβλο στον τοίχο είναι μόνον.
Κι εσείς, άλλο ένα τούβλο στον τοίχο είστε…»!

- «Comfortably Numb» (Όμορφα μουδιασμένος):
«Οκέι…Ένα ακόμη μικρό τσιμπιματάκι…
Δε θα ξανανιώσεις πόνο.
Αλλά μπορεί να αισθανθείς λίγο άρρωστος…
Μπορείς να τ’ αντέξεις;
Ωραία, αυτό θα σε κρατήσει να βγάλεις το σόου…
Όταν ήμουν παιδί έπιασα μια φευγαλέα εικόνα,
στην άκρη του ματιού μου.
Γύρισα να κοιτάξω, αλλά χάθηκε.
Δεν μπορώ ταώρα πια να την ψηλαφίσω με το δάκτυλο.
Το παιδί μεγάλωσε. Το όνειρο χάθηκε. Μούδιασα όμορφα..»!

-“Waiting for the worms”, (Περιμένοντας τα σκουλήκια):
«Θα ‘θελες να δεις τη Βρετανία να εξουσιάζει πάλι, φίλε μου;
Θα ‘θελες να στείλουμε τα έγχρωμα ξαδέλφια μας
πίσω στην πατρίδα τους, φίλε μου;
Λοιπόν το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακολουθήσεις τα σκουλήκια…»!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...